Inschrijven Zwem-ABC

Inschrijven Zwem-ABC

Inschrijven Zwem-ABC

Inschrijven voor zwemles A van het zwem ABC

U kunt uw kind inschrijven vanaf de maand dat het kind 4 jaar is geworden Ga hiervoor naar onze webshop. Vul alle gegevens in en lees de algemene voorwaarden, voltooi uw inschrijving door de inschrijfkosten te voldoen met Ideal.

Algemene voorwaarden
Als u digitaal inschrijft, krijgt u per post alvast de magneetkaart toegestuurd, waarop te zijner tijd het abonnement voor de zwemles wordt geboekt, gelijktijdig ontvangt u ook een tegoedbon voor het inschrijfpakket, dit kunt u afhalen bij het zwembad (bijvoorbeeld bij het eerste zwembadbezoek of de eerste zwemles).

Zolang uw kind op de wachtlijst staat, kan het op vertoon van de magneetkaart gratis zwemmen bij het gezinszwemmen op Dinsdag van 18:00 tot 19:00 uur, op woensdagmiddag bij het Oefenuurtje* van 14:00 tot 15:00 en Vrijdag van 17:15 tot 19:45 uur (onder begeleiding van een betalende meezwemmende begeleider).

*Niet op de eerste Woensdag van de maand!

Inschrijven bij de receptie
Aanmelden bij de receptie van het zwembad kan natuurlijk ook.
Als u bij de receptie inschrijft, krijgt u alles direct mee. Na inschrijving komt uw kind op de wachtlijst. Via onze administratie kunt u zich laten informeren over de actuele wachttijden. Als uw kind aan de beurt is wordt u door ons uitgenodigd voor de eerste les. Meer informatie en tarieven vindt u elders op deze website.

Starten Watervrijbad, keuze uit:
maandag 17:15 uur, woensdag 15:00 uur, donderdag 16:30, vrijdag 15:15 uur, zaterdag 10:30 + 11:15 uur.

(Alle lessen zijn 1 keer per week, 45 min.)

Online Inschrijven Klik hier

Zwemabc

Let op:

  • Het inschrijfgeld kan niet worden geretourneerd.
  • Uw inschrijving is pas definitief op het moment dat het inschrijfgeld is overgemaakt.
  • Bij indeling wordt zoveel als mogelijk rekening gehouden met uw opgegeven voorkeur.
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.